Symbian Signed – alternatywne podpisywanie?

Przeszukując internet w poszukiwaniu stron podpisujących aplikacje trafiłem na ciekawą chińską witrynę. Według opisu nie ma na niej żadnych ograniczeń, obsługuje aplikacje z UID 0xE0000000…0xEFFFFFFF. Strona co prawda jest w fazie beta ale spisuje się bardzo dobrze.

A więc zaczynamy:

  1. Rejestracja:

Klikamy na poniższy link
http://s60.vgooo.com:801

(wersja przetłumaczona na ang)

Klikamy na zaznaczone strzałka znaczki i wypełniamy puste pola:

1

Po uzupełnieniu pól klikamy zielone pole. Następuje rejestracja.

2 . Logowanie

Po rejestracji możemy sie zalogować:

2

Jeśli znalazłeś się na stronie jak poniżej nie musisz się logować. Wpisz swój numer IMEI (jeśli go nie znasz, wpisz w telefonie *#06# ) i kliknij zielony przycisk.

3

W tym momencie pojawi się chińska informacja mówiąca o tym, że twoje dane zostały wysłane, w ciągu 24 godzin zostaną dodane do algorytmu tworzącego podpisy. Oznacza to mniej więcej tyle, że każdego dnia o stałej godzinie jakiś program generuje certyfikaty. Niestety nie zostaniesz poinformowany kiedy to nastąpi. Musisz sam sprawdzać co jakiś czas.

3. Odczekaj dzień, zaloguj się ponownie. Powinieneś zobaczyć taki widok:

4

Wybierz plik (klikając ikonkę w czerwonym kółku) a następnie kliknij niebieski buton.

 

Nastąpi teraz wysłanie pliku na serwer oraz podpisanie aplikacji. Po pewnym czasie zobaczysz poniższy ekran:

5

Teraz wystarczy zainstalować program na telefonie. Certyfikat ważny jest 3 lata J Zachęcam do testowania oraz komentowania.

[Źródło:FOXGSM ]

Komentarzy 30 to “Symbian Signed – alternatywne podpisywanie?”

  1. bonCziki Says:

    jesli to zadziala to chyba bede najszczesliwszy pod sloncem 🙂 i wtedy oleje totalnie symbiansigned

  2. MAYKI_2008 Says:

    Stary jestes wielki dziala ta stronka i to bardzo dobrze dzieki wielkie i pozdro:)

  3. Egooo Says:

    To działa ????? bo mi jakoś nie wysyła

  4. bonCziki Says:

    dzieki za stronke, podpisalem juz rotate me i x-plorera 🙂

  5. Bari Says:

    1 dzień czekania ale się opłaca 🙂 działa wszystko ładnie

  6. matii_2 Says:

    juz 3 dni czekam i nic …

  7. Konrad Says:

    Co za plik mam wybrać? nie wiem o co chodzi proszę o pomoc

  8. Konrad Says:

    działa wszystko ok fajny ten sposób 🙂

  9. blejs Says:

    Dziala 😀 zarejestrowalem sie wczoraj o 17.00 a o 7.00 rano juz mialem flipsilenta,nokemote, rotateme i shake me w tel 😀 super..dzieki 😉

  10. Qba Says:

    Podpisałem ShutUp i niestety nie działa a dwa dni czekałem na ten programik:(

  11. g46va Says:

    to jak zabrac dziecku cukierka, działa że aż miło , symbiansigned to przy tym kicha

  12. seba Says:

    szkoda ,ze to nie działa wedle tych screanow:( juz pierwszej rejestracji nie mogę zrobic bo nigdzie nie idzie kliknąć. Moze ktos pomoc?

  13. Dead Says:

    〓Tips:Sorry!生成签名文件失败,暂不提供下载!
    点击这里返回上一页或3秒后自动返回!
    Czy ktoś może mi to przetłumaczyć z góry dzieki

  14. arquivo Says:

    po zainstalowaniu pobranego pliku na komórce pisze „nieprzyznany dostep do zadnej aplikacji”

  15. hubertbo1 Says:

    A ja wszystko zrobilem jak w opisie i juz 3 dzien nie moge wyslac zadnego pliku bo nie mam niebieskiego przycisku na tej stronce mimo iz sie loguje normalnie.O co chodzi?

  16. hubertbo1 Says:

    Ok!Dzis zadzialalo!!!

  17. pawo Says:

    mam pytanko tutaj podpisujemy pliki z rozszerzeniem .sis

  18. misiek86r Says:

    Stronka działa 🙂 Normalnie klaskam uszami. Podpisali mi nawet cracka 🙂

  19. bartass127 Says:

    no to teraz czekam……..oby sie udało !

  20. Chronos Says:

    Nie działa przy plikach, które mają po parę Mega. Podpisywane są tylko małe pliki po paredziesiąt kilobajtów

  21. zippo68 Says:

    Wszystko pięknie działa wielkie dzięki

  22. jaxon Says:

    coś się chyba popsuło z tym podpisywaniem aplikacji… nie chce mi działać

  23. maczo Says:

    no ja mam chyba pech żadnego pliku nie podpisuje wyświetla mi tips sorry i coś po chińsku co może być lub co robię nie tak

  24. Reset Says:

    coś się chyba ta stronka spieprzyla, bo nie chce działać…

  25. marcinkowskin73 Says:

    ej czy ktoś mi powie co sie dzieje z tą stronką bo nie da sie podpisywać aplikacji???????????????????????????????????????????????????????????//

  26. wmk16 Says:

    30.04.2009 strona sie zrypała-
    nie dziala

  27. Ryba Says:

    niestety, ale wirtyna przestała działać….

  28. Pozytron Says:

    Link do rejestracji nie działa.

  29. ninja Says:

    strona nie istnieje 😦

  30. Scorpionik Says:

    Według mnie lepsza jest stronka cer.opda.cn/en/ bo też wyrabia licencje i key do programów rejestrujących, poza tym można rejestrować online i zapisuje podpisane aplikacje na serwerze (niemusimy magazynować w kompie) no i jest opcja językowa English:D


Dodaj komentarz