v21.0.016 warto?

Nie tak dawno pojawiło się nowe oprogramowanie v21.0.016 dla Nokia N95-1 “classic”. Dużo osób zadaje sobie pewnie pytanie czy warto aktualizować. Sam zaktualizowałem niedawno swój telefon i zauważyłem kilka wad. Oczywiście jest też dużo zalet. Postaram się je wszystkie wymienić.

Zalety:

  • szybsze menu
  • szybsze łapanie fixa w gps’ie
  • Szukanie: startuje znacznie szybciej
  • galeria zdjęć uruchamia się szybciej
  • przełączanie do widoku  landscape sprawuje sie trochę lepiej
  • rotateMe! działa lepiej
  • bateria odrobinę dłużej działa
  • wsparcie flash

Wady:

  • aplikacje częściej się „wywalają”
  • czasami programy nie reagują
  • nawigacja działa z opóźnieniem
  • problemy z siecią w-lan

Poniżej filmik prezentujący start aplikacji Maps na nowym sofcie:

Podsumowując: jeśli potrzebujesz obsługi flash to uaktualnij. Jeśli ta opcja nie jest Ci potrzebna a wszystko w telefonie sprawuje sie jak trzeba to radze sie zastanowić.

Komentarze 4 to “v21.0.016 warto?”

  1. MagSP Says:

    Chyba jakaś bzdura. Przeszedłem na nowy soft, przed chwilą katowałem Nokia Maps, uruchamiając ją po kilkadziesiąt razy. NIE zawiesiła się ani razu!

  2. wrona7771 Says:

    nowy soffcik wymiata jak nerazie nic sie nie wiesza… ten filmik to naprawde koles musial miec jakiegos pecha u mnie ani razu sie nie zawiesilo…. w N95 classic z karta 8gb… na poczatku mialem problemy troszke sie wieszal ale wydaje mi sie ze system musial utworzyc sobie foldery wiec badzcie cierpliwi juz jest ok zaero lagow …pozdrawiam

  3. wrona7771 Says:

    a i jeszcze jedno rowniez zero lagow z siecia w-lan…

  4. matii_2 Says:

    pytanko : jak sprawdzic jaką ma sie nokie ? na moim pudelku od fona jest gdzies napisane ze nokia n95-1 a o co chodzi z tym Classic ? jak nie mam klassica to nie wejdzie ten nowy soft ? pozdro !!


Dodaj komentarz